close

at recent months

it really change a lot

i am attending english class to practice my ability of english

i am trying to chat with others at msn in english 

(also,try my best to practice ability of writing in english right now)

i met some new friends

(one of them push me start doing something to change my life)

i refind some old friend

 

在這幾個月當中

很幸運的有很多機會讓我遇到了許許多多不錯的人

(oh,maybe some of them are not. ha)

不同的人帶給我不一樣的經驗與學習

某些人帶給我產業上的經驗與知識

讓我明白我必須在專業上更加努力學習與了解

某些人帶給我不同的生活經驗與態度

讓我更有衝動把該學的語言能力學得更好

(i do need to thank this guy. mr.oil XD)

或許在這當中出現了會讓我眼睛一亮的人物

這無關喜不喜歡

因為短時間內我不想想這個問題

但卻也讓我想起以前的好多事情

感覺很熟悉也很恐懼

好像兩個人曾經給我的壓力出現在一個人的身上

但卻也讓我想乎自己的後腦杓

(it's not my business.why i am afraid of it?)

but whatever

i just wanna be myself

 

我知道我感受到了一些感覺

我也任性的拒絕了一些我不喜歡的人給我的感覺

(i think whoever won't like those kind of feeling ,suck)

for my exprienced ,maybe i'm right

但是這完全超出的我經驗值之外

好難得出現我完全無法掌握的狀況?!!

but it doesn't matter

順其自然

因為我要的已經不是衝動行為下的結果

 

btw i really doubt about what ellena said to me

let's see XD

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    momoonetwo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()